Kateřina Hamrová po absolvování gymnázia vystudovala Filozofickou fakultu Karlovy univerzity a v devadesátých letech studovala i na vídeňské univerzitě, kde se kromě rakouských dějin zaměřila i na německý a anglický jazyk.
Bohatou profesní kariéru začala v devadesátých letech jako externí autorka televizních společností Nova (dramaturgyně, scénáristka a moderátorka pořadu TABU, scénáře a režie reportáží do pořadů Na vlastní oči a Občanské judo), Prima (scénáře k jednotlivým dílům cyklu 100 let českého filmu, scénář a režie reportáží pořadů AKTA, AKTA 97, AKTA plus a moderování těchto formátů, dramaturgyně, scenáristka a moderátorka pořadu Prima jízda a dramaturgyně pořadu Znáte se?) i ČT (moderování pořadu Senior klub, scénáristická a režijní spolupráce na příspěvcích do pořadu O zdraví, scénář a režie reportáží pořadu Klekánice, scénáře a režie reportáží pořadů Tady a teď a Tady a teď plus, dramaturgie, scénáře a režie reportáží do pořadu Černé ovce, scénář a režie dokumentů cyklu Ta naše povaha česká, v současné době autorská příprava cyklu Co daňový poplatník netuší …, a série dokumentů o extrémních podobách mateřství Matky?…).
V roce 2001 pak externě vyráběla "na klíč" publicistický týdeník Louže televize TV3 (moderování, dramaturgie a režie), jako šéfredaktorka se pak ujala měsíčníku Maminka vydavatelství Mladá fronta. Dále pracovala jako vedoucí oddělení společnosti týdeníku Květy a v letech 2004 - 2005 šéfovala týdeníku "Chvilka pro tebe".
V roce 2002 začala spolupracovat s Janem Krausem v pořadech rozhlasové stanice Frekvence 1 „Co vy na to, pane Kraus?" a "A Kraus a Blondýna“. Od října 2005 působí jako ředitelka vzdělávacího institutu AGRESSO, současně je ředitelkou (Nejen) soutěže krásy Miss Junior ČR a Miss Junior SK, dále řediteluje soutěžím Merosexuál roku a Miss Internet a supervizuje časopis Českopis.
Mimo uvedených médií autorsky přispívá i do těchto periodik: Blesk magazín, Lidové noviny (kromě článků i vlastní autorská rubrika), Maxi magazín, Playboy, Reflex (mimo samostatných článků vlastní autorský seriál), Večerník Praha (mimo samostatných článků i vlastní autorská rubrika), Xantypa, Mladý svět, MADAME, MF Plus. Scénáristicky a autorsky se podílí na pořadech se společnosti Febio Fera Feniče, autorsky externě spolupracuje s Českým rozhlasem v rámci redakce publicistiky a vzdělávání, scénář, moderování (ČRO 2 stanice Praha) a autorsky spolupracuje s rádiem VOX (scénář a režie pořadu Host rádia VOX, moderátorka stanice).
Kateřina Hamrová má na svém kontě i následující knihy a publikace: Kateřina Hamrová, TABU, 1995, vydalo nakladatelství Lidové noviny, Kateřina Hamrová, Yvetta Hlaváčová: Vltava Tour aneb 7 dní, které otřásly (nejen) Vltavou, 2007, vydal NEXUS PRODUCTION s.r.o.
Kateřina Hamrová má na svém kontě i následující ceny: 3. místo PRIX NON PEREANT 1999 za námět, scénář a režii dokumentu „Bez minulosti není budoucnosti“ z cyklu Ta naše povaha česká ČT studio Ostrava a III. cena za publicistické dílo propagující problematiku zdravotního postižení v kategorii písemných děl veřejně publikovaných od Vládního výboru pro zdravotně postižené občany za článek „Na vozíku do Evropy nedojedeme“.
Absolvovala i kurz pro moderátory rozhlasových a televizních stanic v Centru nezávislé žurnalistiky v Praze.